مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دلنوشته های کوتاه عاشقانه

گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز : امروز برای شما کاربران عزیز سری جدید از دلنوشته های عاشقانه رو آماده کردیم، امیدوارم لذت ببرید.

عشقتون همیشه پایدار.

 

وقتی همه جا
از غزلِ من سخنی هست،
یعنی همه جا تو،
همه جا تو،
همه جا تو…!

محمد علی بهمنی

**************************

مادربزرگم همیشه می‌گفت :
اگر دوستش داری ،
اگر دوستت دارد ،
گاهی بی‌هوا باش !
بی‌هوا بغلش کن …
بی‌هوا بوسش کن …
بی‌هوا صدایش کن …
می‌گفت : این بی‌هواها ، هوای دوست داشتن و دوست داشته شدن را خواهند داشت

در روزهای خسته‌ و بی‌رمق و کم‌هوایی زندگی …

مرتضی قدیمی

****************************

دلنوشته های کوتاه عاشقانه

بگذار من برایت چای بریزم
آیا گفتم که تو را من دوست دارم؟
آیا گفتم که من خوشبخت هستم
زیرا که تو آمده ای …
و حضورت مایه خوشبختی است
چون حضور شعر
چون حضور قایق ها و خاطرات دور …

بگذار پاره‌ای از سخن صندلی‌ها را
آن دم که به تو خوشامد می‌گویند، برگردان کنم …
بگذار آنچه را که از ذهن فنجان‌ها می‌گذرد
آنگاه که در فکر لبان تواند …
و آنچه را که از خاطر قاشق‌ها و شکردان می‌گذرد، بازگو کنم …
بگذار تو را چون حرف تازه‌ای
بر ابجد بیفزایم…

خوشت آمد از چای؟
کمی شیر نمی‌خواهی؟
و چون همیشه به یک حبه قند اکتفا می‌کنی؟

اما من
رخسار تو را
بی هیچ قندی
دوست دارم …

نزار قبرانی

*************************

گاهی ما سالها جمله‌ی ” دوستت دارم ” را نمی‌گوییم تا شخصی را از دست ندهیم
و اتفاقا از دستش میدهیم !
و گاهی ابراز نمی‌کنیم چون توان رویارویی با واقعیت را نداریم …
ابراز کردنِ احساساتِ مثبت ، شجاعت و اصالتِ درونی می‌خواهد
و کار هر کسی نیست …
در هر صورت اگر ابراز کنیم ،
جواب مشخص می‌شود
یا رابطه شروع می‌شود
و یا رویای رابطه تمام می‌شود
و شجاعت در همین رویارویی‌ست …

پونه مقیمی

*****************************

چطور می شود
قلبی را پنهان کرد
که این همه عاشق است…!

غلامرضا بروسان

******************************

آنگاه که بیداری خالیست ز تو
باید
در خواب بمانم من!
رفتم از دلت اما
کورسویی هست امیدم را ؛
ای کاش که در یاد بمانم من…

عرفان محمودیان

*****************************

تو را شبیه شب دوست میدارمت !
یکدست،یکرنگ
بیصدا،تنها
و البته بی پایان
بی پایان،بی پایان …

ساناز یوسفی

*****************************

حسود نیستم
ولی لال شود
هرکه غیر من
تو را “عشق” بنامد…

علی سید صالحی

*************************

بس حلقه زدم بر در و حرفى نشنیدم،
من هیچ کسم،
یا که درین خانه کسى نیست؟!

بیدل دهلوی

************************

دلنوشته های کوتاه عاشقانه

عشق که ادعا ندارد
همین که به نگاهی
که نیست،
به صدایی که دیگر
درگوش نمی پیچد،
و دستانی که لمست نمیکنند
وفادایی خودش عشق است!
عشق یعنی تعهد
یعنی اثبات نه ادعا…

پروانه حسینی

***************************

خدا کند
به کسی چون خودت
دچار شوی…
که بی قرار نباشد،
که بی قرار شوی …

محمدحسین حسینی

***************************

صبح هایمان بی شک میتواند زیباتر باشند،
اگر تنها دغدغه زندگیمان مهربانی باشد،
جای دوری نمیرود،
یک روز همین نزدیکی ها
لبخندمان را چند برابر پس خواهیم گرفت،
شاید خیلی زیباتر…

سحر رستگار

**************************

کارهایی را بکن که دوست داری ،
جوری باش که دوست داری ،
و راهی را برو که حالت را بهتر می کند !
به اینکه دیگران برایِ تو چه فکری می کنند فکر نکن !
ما اینجا نیستیم که بابِ میلِ دنیا و دیگران باشیم !
ما آمده ایم تا خودمان ،
تعبیرِ رویاهایِ خودمان ،
و برایِ خودمان باشیم …

نرگس صرافیان طوفان

*****************************

روزی می آید که دلت برایم تنگ خواهد شد ،
روزی متوجه جای خالی ام
در دنیایت خواهی شد ،
درست همان روزی که من
در دست نیافتنی ترین
نقطه از زندگی ات ایستاده ام!!

عرفان محمودیان

****************************

چقدر شبیه آمریکا می مانم…
و “تو” همان ایرانی!!
هر روز
حرف از تصاحبت می زنم
آخر سر هم
هیچ غلطی نمی کنم….

حسین محمدی

************************

تجربه‌ ام را باور کن!
عشق باید خودش بیاید
ناگهان و بی‌صدا…

آمدنش دست ما نیست؛
هیچکس آدرس عشق را ندارد…!

مارکز

*************************

****دلنوشته های کوتاه عاشقانه****

دلنوشته های کوتاه عاشقانه

تا به حال کسی تو را
با چشم‌هاش نفس کشیده؟
آن‌قدر نگاهت می‌کنم
که نفس‌هام به شماره بیفتد..!

عباس معروفی

**********************************

دلم تنگِ تو بود
که پاییز را عاشقانه سرودم.
و حالا به اندازه ی
تمام روزهای زمستان
اتاقم گرم است!

شیما صبحانی

*********************************

مـن این صحنہ را
از بچڪَی دوست داشتہ‌اَم
زنی ڪہ در پاییـز
براے مَردے در زمستان
شال ڪَردن می‌ بافد ….

رویا شاه حسین زاده

*******************************

عشق را نمیشه به کسی درس داد و گفت چیه باید تو دل خود آدم باشه

گمونم عشق اونه که بتونی یک نفر دیگر را از خودت بیشتر دوست داشته باشی

آیا تا حالا شده که دیگری را از خودت بیشتر دوست داشته باشی؟

صادق چوبک

*****************************

‎تنهاتر از تهرانم
‎که می تواند تورا
‎درکافه ها درآغوش بگیرد
‎و با ترس از
‎مترو
‎اتوبوس
‎تاکسی یا هرچیز که تورا از او جدا می کند
‎هنوز دوستت داشته باشد
‎هیچکس نمی داند
‎هوای تهران
‎آلوده نیست
‎گرفته است

آبا عابدین

****************************

مشب
به خوابم بیا و جا بمان …
بگذار لحظاتى هر چند کوتاه
در کنار تو باشم …
تو آرامش من هستى …
آرزوى من هستی …
خالق زیبایى هاى دنیاى من هستی …
شب براى من و توست …
من در اعماق شب محتاج دستان تو هستم
تا تنهایى
در دل و جانم لانه نکند …
ماه من …!
اندکى مرا نگاه کن …
اندکى مرا تحمل کن …
آخرش همانند شب ،
من هم تمام مى شوم و از دنیایت میروم …
لطفا همین یک شب
به خوابم بیا و اندکى جا بمان …

محمد مقیمی

*****************************

“نگرانتم”
پشتش هزار جور حرف دارد…
هزار جور دوستت دارم به زبان های مختلف،
با حسهای متفاوت…
نگرانتم یعنی همه ی جهان یکطرف ،
تو یک طرف…
وقتی ساده از کنار این جمله میگذرید،
و بی تفاوت در جوابِ نگرانتم ، می گویید :«نگران نباش»
یعنی دوستم نداشته باش
یعنی دلتنگم نشو
برایم دلشوره نگیر …
اصلا یعنی برو بمیر !

زیور شیبانی

****************************

دلنوشته های کوتاه عاشقانه

گفت: هیچ‌کس
از دوری و نبودِ هیچ‌کسی نمُرده !
مُرده ؟
توُ دلم گفتم:
اونایی که مُردن، زبانِ گفتن ندارن …

سید محمد مرکبیان

***************************

تمامِ اتفاقاتِ روى کره ى زمین،
دلیل میخواهد جانم…
از صبح که چشمانت را باز میکنى
تا شب که روى هم میگذاریِشان
باید دلیل داشته باشى…
باور کن باید یک نفر باشد،
که زندگى ات را به جریان بیاندازد…
یک نفر که حدفاصلِ مبدا و مقصدهایت ،
دلَش برایت هزار راه برود!
آنها که یار ندارند
زندگى نمیکنند،
روزمرگى میکنند!

علی قاضی نظام

***************************

شب که می شود ؛
بیشتر هوایِ بیقراریِ هم را داشته باشید ،،،
غصه ها ، رحم و انصاف سرشان نمی شود ،
بی صدا ، حجوم می آورند ،
و تمامِ احساس و آرامشِ قربانیِشان را ؛
وحشیانه می درند …
حواستان به آدم هایِ تنها باشد ؛؛؛
شب است و
غم ها ،،،، همین حوالی ؛
دندان ، تیز کرده اند …

نرگس صرافیان طوفان

***************************

عرضه ى دوست داشتن اگر ندارید
توانِ نگه داشتن اگر ندارید
خراب نکنید احساسِ پاکِ آدمهایى که بعد از شما
میخواهند واقعاً عاشقى کنند
شما مى آیید
وعده اى میدهید
سرتان را مى اندازید و مى روید به ناکجا
آدمِ بعد از شما اما
باید جان بکَنَد تا ثابت کند مثلِ شما و امثالِ شما نیست
عرضه ى دوست داشتن اگر ندارید،
خراب نکنید همین اندک ریتمِ شیرینِ عاشقى را که جریان دارد

علی قاضی نظام

***************************

باید می‌گذاشتی عاشقت بمانم
عشق چیزی نیست که
هر دقیقه، هر روز، اتفاق بیفتد
اگر افتاد باید دو دستی چسبیدش
باید می‌گذاشتی دو دستی بچسبم
به قایق‌هایی که نجاتمان می دادند
به رویاهایم، به عشق…
زندگی اقیانوسِ دیوانه‌ای ست..

مهدیه لطیفی

**************************

جمعه بهانه است
دلم تمام روزها
برای تو شعر می شود
جمعه بهانه است …
تو اگر نباشی
خیالت اگر نباشد
و دستت را بر سر روزها نکشی
تمام هفته
هیچ چراغی
روشن نمی شود!

فرشته رضایی

*************************

دوست داشتن زوری نیست، اختیاریست…
اداری هم نیست، ساعت کار ندارد، شبانه روزی‌ست، خواب و خوراک نمی‌شناسد.
شوخی نیست، جدی هم نیست!
یک بازی ست که بلد بودن و قاعده‌ی خودش را خودش تعیین می‌کند.
دوست داشتن یا هست یا نیست!
حد وسط ندارد…

عباس معروفی

**************************

****دلنوشته های کوتاه عاشقانه****

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • محمدرضا تقی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی