مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

مدل لباس و بارداری

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

متن ها و اشعار عاشقانه

گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز :

 

پیچیده‌تر ز طرّه‌ی او، دودِ آهِ ماست
برگشته‌تر از آن مُژه، بختِ سیاهِ ماست

کلیم کاشانی

*********************************

تو سخت و دیر به دست آمدی مرا و عجب نیست
نمی کنم اگر ای دوست! سهل و زود، رهایت..

حسین منزوی

********************************

متن ها و اشعار عاشقانه

دردمند عشقت را، حال از دو بیرون نیست
یا ز عشق جان دادن، یا به درد خو کردن

اى امید جان! گفتى: «چیست آرزوى تو؟»
گر وصال ممکن نیست، ترک آرزو کردن

محمد قهرمان

********************************

هوا که سرد میشد
میگفت: لباسِ گرم بپوش
حالم که بد میشد
آغوشش را میگشود…
غر که میزدم
بی هیچ حرفی می‌بوسید …
مگر میشد
دوستش نداشت … ؟

مریم قهرمانلو

*******************************

جمعه‌ها شرحِ دلم یک غزل کوتاه است
که ردیفش همه دلتنگ توام می‌آید …!

محسن نظری

******************************

همیشه در خیالِ من
ز شعله گرمتر تویی
چه گرم دوست دارمت !!

سیمین بهبهانی

******************************

آرام و روان و نرم و سنجیده رَوَد
ما ناله کنان و یار نشنیده رود!

یک عمر گذشت و عاقبت فهمیدیم
از دل نرود هر آنکه از دیده رود!

شهریار

******************************

این جا کسی است پنهان

چون جان و خوشتر از جان

باغی به من نموده ایوان من گرفته

مولانا

******************************

دیدار می‌نمایی و پرهیز می‌کنی
بازار خویش و آتش ما تیز می‌کنی

سعدی

*********************************

متن ها و اشعار عاشقانه

تبدیل به واقعیت شو؛
رویاهایم کفاف این همه دلتنگی را نمیدهد

فاطمه زلفی

***************************************

جهان بى روى تو روشن نبینم
وگر بینى تو بى من، من نبینم

عطار

**************************************

پیگیر پریشانیِ ما دیر به دیر است
دلتنگ به یک خنده‌ی او زود به زودیم

حامد عسکری

***************************************

خیال باطلی ست اما
تو را من دوست میدارم

***************************************

تو فروغِ ماهِ من شو
که فروغِ ماه داری

شهریار

****************************************

مارا به غم عشق
همان عشق علاج است

***************************************

شبها که دلتنگت میشوم
از این شانه به آن شانه
فقط غَلت میزنم …
مثلِ یک ماهىِ جدا شده از دریا،
باید ببینى جان دادنم را….

علی قاضی نظام

**************************************

****متن ها و اشعار عاشقانه****

متن ها و اشعار عاشقانه


  • ۹۷/۰۹/۲۳
  • محمدرضا تقی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی